Jaha jaha. Ensimmäinen merkintä ihka uuteen blogiini. Mitenkäs tässä näin pääsi käymään? Ihanko oikeasti ryhdyin tähän? No, olenhan tätä mietiskellyt, kun muiden aikaan saannoksia on tullut lueskeltua, että kivaahan tuota olisi kokeilla. Mutta olen niin laiska ja saamaton, etten uskonut että minusta moiseen on. Nyt kuitenkin tuli sellainen olo, että on aika kokeilla, saahan sitä yrittää. No yritetään sitten!

Esitelläänpäs nyt sitten kuitenkin hieman itseä. Olen nääs parikymppinen opiskelija neitokainenjäbänentransutyttöpoika (no en ihan mutta pelkkä neito nyt ei vaan istu) Taidealalla puuhailen, olen siis todella luova, boheemi, erikoinen, omalaatuinen ja tyylikäs (Eli en, luulen vaan. Mutta pitäähän sitä nyt sanoa olevansa kun jonkin asteisessa taidekoulussa kuitenkin pyörii) Itse asiassa tällainen luovuus on ollut jonkin aikaa vähän hukassa, ei ole saanut mitään aikaiseksi eikä kynääkään pysymään kädessä, vaikka olisin halunnut. Jospa tämä blogi saisi vähän potkittua iskuja sinne takamukseen ja pakottaa asioiden äärelle, kerran luova hengähdystaukokaan ei tunnu auttavan.

Ensimmäisestä merkinnästä tuli nyt täysin sitten täysin tekstipainoitteinen. Jatkossa ne luultavasti ovat enimmäkseen kuvia ja sen sellaista. Piirustuksia ja ehkä jonkinlaisia sarjakuviakin. Ehkä jopa muutama valokuvakin saattaa eksyä. Tosin nyt kun sanon näin, päädynkin sitten vain kirjoittamaan tänne jotain romaaneja...